perjantai 18. tammikuuta 2013

sabai sabai

Phuketin valtakunnassa kaikki hyvin!


Paitsi että oon ihan raivona tähän nettiin. Tai oikeestaan syy taitaa olla mun (siskolta lainassa olevan) surkeen miniläppärin. Mandilla meinaan toimii tää ihan sama netti vallan mainiosti. Mulla taas pätkii koko ajan ja kuvien lataus on superhidasta.




Oltiin Mandin kanssa keskiviikkona reippaita ja herättiin seiskan aikoihin ja lähettiin läheiselle Tiger salille treenaamaan. Thaiboxingia. Mulla ei aikaisempaa kokemusta juuri ollut, jos broidien kanssa tappelua kakarana ei lasketa. Niin ja jossai ryhmäliikuntatunneilla oon käyny heristelee nyrkkiä.



Tunti (tai oikeestaan 2,5 tuntinen) meni ihan hyvin, mut kieltämättä oli se aika rankkaa. Jossain vaiheessa se yks vanha thaikkupatu sano, että jos tehdään väärin tai laiskotellaan, niin se lyö kepillä. Eli kunnon rääkkiä haha. Harjoitusten välissä punnerrettiin ja lopussa piti vielä tehdä 100 punnerrusta ja 300 vatsaa.. Mulla on vieläkin jokainen lihas hellänä. Pitää kyllä käydä vielä treeneissä ennen Phuketista lähtöä :) Oon myös lenkkeilly, vähä oon ollu ahkera! Pieni totuttelu ollu kyllä ku Suomessa lenkkeili parhaimmillaan -17 asteen pakkasissa ja täällä on iltasin ku lenkille lähtee niin +26-27 astetta. Onneks on sentää tuullu iltaisin kivasti.




Noi paratiisimaisema -kuvat on tietysti Rayan saarelta, jossa kävin perhetuttujen kanssa maanantaina. Käytiin myös surf housella surffailee yks päivä ja mäki alan pysymään jo laudalla pidempään ku 5sek! Viimes opettelin liikkumaan laudalla sivuille ja eteen ja taakse. Muistoks kaatumisesta jäi  kuitenkin molempiin kyynärpäihin palovammat :D


Käytiin myös tyttöjen kaa meidän kattopoolilla yks ilta istumassa iltaa, juotiin viiniä ja syötiin sipsiä. Juoruttiin ja kateltiin tähtiä. Ihana paikka, ku usein tulee iltasin istuttua vaan saunalla taikka Officessa!

 

Mun kaveri Jussi tulee tiistaina tänne ja varmaankin keskiviikkona lähetään johonki päin Thaimaata, varmaan Khao Lakiin. Saatetaan lähteä sukellussafarille elikkä yövytään laivalla esim 4 yötä ja sinä aikana sukelletaan joku sata kertaa eri mestois haha. En oo vielkään käyny sukeltamassa, ajattelin maanantaina käydä verestämässä muistoja :) Ihanaa pitkästä aikaa!





Ollaan muuten Mandin kanssa tultu siihen tulokseen, että ollaan henkisesti varmaan miehiä. Aina jos puretaan sydäntämme tai asioita toisillemme, niin kun toinen yrittää sanoo jotain lohduttavaa tai kannustavaa ni ulosanti on jotain tökeröä. Esim. höpötettiin raha-asioista jotain ja et riittääkö rahat reissussa. Heitin läpällä että no, jos rahat loppuu kesken, ni aina mä voin mennä kadulle myymään itteeni, ei pidä olla kranttu. Siihen Mandi vaan että no ei hätää, tuskin sulla asiakkaita riittää! ... kiitos muru :)


 
Tässä vielä rusketusraidat;)

2 kommenttia:

  1. kiitti rusketusraitakuvasta, se viimeisteli tän KATEUDEN : DDD vittu missä paratiisis sä oot, tääl oli eilen miinuns 20 :( t. äkänen mummo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha ole hyvä muru! tule aasiaan pariks viikkoo lomalle vaikka tossa helmikuussa balille mun seuraks ni ei tartte enää vaan kadehtia <3

      Poista